Skip to main content

Η
ΕΤΑΙΡΙΑ
ΜΑΣ

Η έμπνευση της επωνυμίας του γραφείου μας “Π pigiota 314” βασίστηκε στη μαθηματική σταθερά π,οριζόμενη ως ο λόγος της περιφέρειας προς τη διάμετρο ενός κύκλου. Ο συμβολισμός προέρχεται από το αρχικό γράμμα «π» (πι) της λέξης «περιφέρεια» και στο λατινικό αλφάβητο συμβολίζεται ως Pi, όταν δεν είναι διαθέσιμοι τυπογραφικά ελληνικοί χαρακτήρες. Ο π λοιπόν είναι ένας άρρητος αριθμός, που έχει έναν άπειρο αριθμό ψηφίων σε δεκαδική αναπαράσταση, ωστόσο με ακρίβεια οκτώ δεκαδικών ψηφίων είναι ίσος με 3,14159265.

Όπως και ο π έτσι και το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ατελείωτο, καθώς με την πάροδο του χρόνου εξελίσσεται συνεχώς, ανοίγοντας νέες ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις κάθε μέρα. Η φιλοσοφία μας μας οδηγεί να είμαστε ανοιχτοί στις αλλαγές που καλείται μια σύγχρονη επιχείρηση να αντιμετωπίσει αλλά και να προσαρμοστεί. Προτεραιότητα μας το χτίσιμο μακροπρόθεσμων σχέσεων με τους πελάτες μας και η επίτευξη των προκαθορισμένων στόχων των επιχειρήσεων τους. Αγαπάμε αυτό που κάνουμε και θέλουμε να γίνουμε μέρος της επιχείρησης σας.

Η
ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ
ΜΑΣ

Στο “Π pigiota 314”, η κουλτούρα μας αντηχεί με την ίδια την ουσία της μαθηματικής σταθεράς π. Ακριβώς όπως το π αντιπροσωπεύει μια άπειρη και συνεχώς εξελισσόμενη ακολουθία, η γκάμα των υπηρεσιών μας, συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού ιστοσελίδων, του μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, του ψηφιακού μάρκετινγκ και του γραφικού σχεδιασμού, αντικατοπτρίζει τις απεριόριστες δυνατότητες του ψηφιακού τοπίου. Εμπνευσμένοι από τη σημασία του π, ενστερνιζόμαστε την αλλαγή ως σταθερά στο σύγχρονο επιχειρηματικό πεδίο, προσαρμοζόμενοι και εξελισσόμενοι με τη δυναμική φύση του κλάδου. Όπως η ακρίβεια της τιμής του π, φέρνουμε ακρίβεια και αριστεία στην εργασία μας, στοχεύοντας στην τελειότητα σε κάθε λεπτομέρεια των ψηφιακών μας λύσεων.

Η δέσμευσή μας για τη δημιουργία μόνιμων συνεργασιών είναι ακλόνητη, καθώς συνεργαζόμαστε στενά με τους πελάτες μας για να υλοποιήσουμε τους μοναδικούς τους στόχους. Τροφοδοτημένοι από πάθος, βρίσκουμε χαρά στη δουλειά μας και περηφανευόμαστε που αποτελούμε αναπόσπαστο μέρος του επαγγελματικού σας ταξιδιού.

SOCIAL MEDIA MARKETING

Δημοσιευσεις Post

Αυτές οι αναρτήσεις μπορεί να περιλαμβάνουν κείμενο, εικόνες, βίντεο, συνδέσμους και άλλους τύπους μέσων και είναι συνήθως ορατές στους ακόλουθους ή φίλους ενός χρήστη στην πλατφόρμα. Οι αναρτήσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την κοινή χρήση πληροφοριών, ενημερώσεων, απόψεων ή άλλου περιεχομένου με το δίκτυο ενός χρήστη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

Δημοσιευσεις Story

Συνήθως εμφανίζονται σε μορφή παρουσίασης και μπορεί να περιλαμβάνουν φωτογραφίες, βίντεο ή άλλους τύπους μέσων. Οι ιστορίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να μοιραστείτε μια σειρά ενημερώσεων ή στιγμών με τους ακόλουθους σας.

Δημιουργια Διαγωνισμου

Η δημιουργία ενός διαγωνισμού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περιλαμβάνει την προσφορά ενός βραβείου ή ανταμοιβής σε έναν τυχαίο νικητή ή σε νικητές που συμμετέχουν στο διαγωνισμό ακολουθώντας ορισμένους κανόνες ή απαιτήσεις. Οι διαγωνισμοί μπορούν να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την αφοσίωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να δημιουργήσετε buzz γύρω από ένα προϊόν, μια υπηρεσία ή μια επωνυμία.

Hashtag Research

Η έρευνα hashtag είναι η διαδικασία εντοπισμού και επιλογής hashtag για χρήση σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να αυξηθεί η προβολή και η απήχηση μιας ανάρτησης ή μιας καμπάνιας.

ΕΡΕΥΝΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

Η έρευνα ανταγωνισμού για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περιλαμβάνει την ανάλυση της παρουσίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και των στρατηγικών των ανταγωνιστών σας προκειμένου να κατανοήσετε τα δυνατά σημεία, τις αδυναμίες και τις ευκαιρίες τους στην αγορά. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τομείς όπου μπορείτε να διαφοροποιήσετε τη δική σας παρουσία και καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να αναπτύξετε στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε σε μια πολυσύχναστη αγορά.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ REPORTS

Οι στατιστικές αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι αναφορές που βασίζονται σε δεδομένα και παρέχουν πληροφορίες για την απόδοση και την αφοσίωση ενός λογαριασμού μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μιας καμπάνιας ή ενός τμήματος περιεχομένου. Αυτές οι αναφορές μπορούν να περιλαμβάνουν μια ποικιλία μετρήσεων, όπως τον αριθμό των ακολούθων, τα “μου αρέσει”, τα σχόλια, τις κοινοποιήσεις και την προσέγγιση χρηστών ενός λογαριασμού ή μιας ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

 O γραφικός σχεδιασμός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναφέρεται στη χρήση σχεδιαστικών στοιχείων, όπως τυπογραφία, χρώμα, εικόνες και διάταξη, για τη δημιουργία οπτικά ελκυστικού και αποτελεσματικού περιεχομένου κοινωνικών μέσων. Η γραφική σχεδίαση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία μιας ποικιλίας στοιχείων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένων φωτογραφιών προφίλ και εξωφύλλων, αναρτήσεων, διαφημίσεων και ιστοριών.

ΚΕΙΜΕΝΟΓΡΑΦΙΑ

Στη κειμενογραφεία μπορεί να χρησιμοποιηθεί μια ποικιλία εργαλείων και πόρων, όπως έρευνα λέξεων-κλειδιών και αναλύσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η καλή σύνταξη περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να βοηθήσει στην οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας και της αφοσίωσης της επωνυμίας και μπορεί να συμβάλει στη συνολική επιτυχία μιας στρατηγικής μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Επικοινωνήστε

Μαζί μας

This will close in 0 seconds